9 Eylül 2009 Çarşamba

Take me somewhere nice!


Gelişimimi tamamlayalı çok oldu biliyorum. Yine de bir umut pervanem çıkar diye bekliyorum. Uzak yerlere beni götürebilecek bir fırıldak hiç fena olmazdı! Uçakları nasıl kuşlardan feyz alarak ürettiyse insanoğlu, hiç inkar etmesin helikopteri bizim fiziği model alarak üretmiş,belli. Fırıldağı madem icat ettiniz, bu kadar kullanışlı yapıp özendirmeyin, ayıp!
Her sabah kafamın üstünü yokluyorum. Basit bir sendrom olmalı, geçer diye umuyorum.
Hadi fırıldak çıktı diyelim...Havayı içime çekebilecek donanımım olmadıktan sonra bir anlamı yok ki. Bunca yıl sesimi çıkarmadan erimiş olanıyla yetindim. Biraz da taze tüketmeli!
Bir adet fırıldak ve portatif bir akciğer istiyorum. Ölmeden önce bir yolunu bulup temin etmeli! Yoksa bu derin karanlıklarda bir masal yazmaya başlayacağım, ilham veren denizatları kağıt notları hazırlasın,kaldığım yeri hatırlamam lazım!

1 Comment:

leb_lebi said...

iyi ki kalemin var...
uzak geçmişi anımsayıp dününü unutan bir balık ,yalnız tarih kitaplarına hizmet edebilir,böyle bir kamu hizmetiniz yoktur umarım/olmasın da balık hanım...
hayat devam etsin ama sen hep yaz olur mu??
o kadar beğendim ki yorumumla kirletsem mi dokunmasam yaşasa mı bilemedim;bir heves okunduğunu bilsin istedim:)