8 Eylül 2009 Salı

Normal Ucubelerin Kralçesi Olmak!



Şart değil elbet! Kazımamak lazım altını, deşmemeli. Bir yerde anormallik hissediyorsanız kendinize sormayın. Mevsimseldir deyin, havalar çarpmıştır...Deşerseniz yerinizi bilemezsiniz. Kendinizi yollara vurursunuz; sirkler, panayırlar, sokaklar... Bir yerde patlar o. Ve hepsinin sonu gibi kanlı olur.
Bizde kan kokusunu köpek cinsi sever. Kesici bir cisimle iki gözünün ortasından harakiri yapabilirler. Benim yüzgeçleri kesmekse ölümle son bulmaz, anca süründürür. Efsane olmak için yeterince komik bir görüntü!
Yüzgeçlerimi seviyorum. Ama baloncuk çıkarmak dışında daha büyük kabahatleri olan bir ağzım var.
Ha bir de kontrol edemediğim karman çorman bir zihnim...Ara sıra görüntüler donuyor. Sonra o görüntülere hikayeler oturtuyorum. Anlamlı anlamsız... Benim görüntülerim başkalarının hikayeleri oluyor. Böylece anı eksiltiyorum. Yoksa deşmeye başlayabilirim her an. Bir kutu hap içip yüzgeçlerimi keserim. Komik görünmek pahasına!

0 Comments: